FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Sherwood.ocom.pl Strona Główna
»
MMORPG
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
xxxGxxx
Wysłany: Czw 11:13, 24 Sty 2013 Temat postu:
O godz 10 do godziny 11 w czwartek jest "Przerwa techniczna"
xxxGxxx
Wysłany: Nie 14:19, 09 Gru 2012 Temat postu:
Mapy.jpg
Flag yellow.png Chunjo
Joan (Mapa1)
Bokjung (Mapa2)
Waryong (Obszar gildii)
Songpa (Obszar gildii)
Flag blue.png Jinno
Pyungmoo (Mapa1)
Bakra (Mapa2)
Imha (Obszar gildii)
Daeyami (Obszar gildii)
Flag red.png Shinsoo
Yongan (Mapa1)
Jayang (Mapa2)
Jungrang (Obszar gildii)
Miryang (Obszar gildii)
Flag neutral.png Tereny neutralne
Czerwony Las
Piekielne Katakumby = DC
Dolina Seungryong = Dolina orków
Doyyumhwaji = Dojum-Papier = Piekło
Góra Sohan = Góra Suh-han = Lodowa ziemia
Kraina Gigantów
Lungsam = Las duchów
Pustynia Yongbi = Wielka pustynia
Świątynia Hwang = Mroczna świątynia
Wężowe Pole
Wieża Demonów = Demons Tower = DT
Lochy małp
Hasun Dong = Loch słabych małp
Jungsun Dong = Loch normalnych małp
Sangsun Dong = Loch trudnych małp
Lochy pająków
Kuahklo Dong = Loch pająków
2 loch pająków
3 Loch Pająków
Grota Wygnańców
Grota Wygnańców Poziom 1
Grota Wygnańców Poziom 2
Świątynia Smoka
Mapy specjalne
Arena Walk
Arena Wojen Gildii
Konkurs OX
Obszar Ślubny
Plac Zabaw
Wojna Królestw
xxxGxxx
Wysłany: Sob 18:03, 18 Sie 2012 Temat postu:
Mam na sprzedaż w grze:
Miecz Pełni Księżyca +9
Ostrze z Czerw.Stali+9
xxxGxxx
Wysłany: Nie 9:28, 22 Kwi 2012 Temat postu:
akie są BOSSY :
Skalista Małpa
Nazwa Skalista Małpa
Lvl 30
Poziom BOSS
Występowanie Łatwy Loch Małp
Agresywność Aktywny
Opis
Najważniejszy drop: Zioło Z Łatwych Małp, Kamień Duchowy, Medal Konny, Yang
Chodząca Małpa
Nazwa Chodząca Małpa
Lvl 43
Poziom BOSS
Występowanie Normalny Loch Małp
Agresywność Aktywny
Opis
Najważniejszy drop: Zioło Z Normalnych Małp, Kamień Duchowy, Medal Konny, Yang
Wódz Orków
Nazwa Wódz Orków
Lvl 50
Poziom BOSS
Występowanie Dolina Seungryong
Agresywność Aktywny
Opis
Najważniejszy drop: Szkatułka Wodza Orków, Kamień Duchowy, Kamień Fundacyjny, Poty, Yang
Ezoteryczny Przywódca
Nazwa Ezoteryczny Przywódca
Lvl 54
Poziom BOSS
Występowanie Świątynia Hwang
Agresywność Aktywny
Lord Małp
Nazwa Lord Małp
Lvl 55
Poziom BOSS
Występowanie Trudny Loch Małp
Agresywność Aktywny
Opis
Najważniejszy drop: Zioło Z Trudnych Małp, Kamień Duchowy, Medal Konny, Yang
Królowa Pająków
Nazwa Królowa Pająków
Lvl 60
Poziom BOSS
Występowanie Loch Pająków
Agresywność Aktywny
Opis
Najważniejszy drop: Szkatułka Królowej Pająków, Kamień Duchowy, Yang
Reinkarnacja Ezoterycznego Przywódcy
Nazwa Reinkarnacja Ezoterycznego Przywódcy
Lvl 62
Poziom BOSS
Występowanie Świątynia Hwang
Agresywność Aktywny
Olbrzymi Żółw
Nazwa Olbrzymi Żółw
Lvl 67
Poziom BOSS
Występowanie Pustynia Yongbi
Agresywność Aktywny
Dziewięć Ogonów
Nazwa Dziewięć Ogonów
Lvl 72
Poziom BOSS
Występowanie Góra Sohan
Agresywność Aktywny
Opis
Najważniejszy drop: Szkatułka Dziewięciu Ogonów, Kamień Duchowy, Yang
Ognisty Król
Nazwa Ognisty Król
Lvl 73
Poziom BOSS
Występowanie Doyum-Papier
Agresywność Pasywny
Zjawa Żółtego Tygrysa
Nazwa Zjawa Żółtego Tygrysa
Lvl 75
Poziom BOSS
Występowanie Świątynia Hwang
Agresywność Aktywny
Są też Metiny :
Metin Cierpienia
Level 5
[Metin Cierpienia]
Metin Walki
Level 10
[Metin Walki]
Metin Bitwy
Level 15
[Metin Bitwy]
Metin Chciwości
Level 20
[Metin Chciwości]
Metin Czerni
Level 25
[Metin Czerni]
Metin Ciemności
Level 30
[Metin Ciemności]
Metin Zazdrości
Level 35
[Metin Zazdrości]
Metin Duszy
Level 40
[Metin Duszy]
Metin Cienia
Level 45
[Metin Cienia]
Metin Twardości
Level 50
[Metin Twardości]
Metin Diabła
Level 55
[Metin Diabła]
Metin Upadku
Level 60
[Metin Upadku]
Metin Śmierci
Level 65
[Metin Śmierci]
Metin Morderstwa
Level 70
[Metin Morderstwa]
Metin Pung-Ma
Level 75
[Metin Pung-Ma]
Metin Ma-An
Level 80
i Np-C :
Ah-Yu
[Ah-Yu]
Alchemik
[Alchemik]
Aranyo
[Aranyo]
Ariyoung
[Ariyoung]
Baek-Go
[Baek-Go]
Bezimienne Kwiaty
[Bezimienne Kwiaty]
Biolog Chaegirab
[Biolog Chaegirab]
Chuk Sal
[Chuk Sal]
Deokbae
[Deokbae]
Domokrążca
[Domokrążca]
Dozorca
[Dozorca]
Egzekutor Bitewny
[Egzekutor Bitewny]
Hana Organizatorka Ślubów
[Hana Organizatorka Ślubów]
Handlarka Różności
[Handlarka Różności]
Handlarz Bronią
[Handlarz Bronią]
Handlarz Zbrojami
[Handlarz Zbrojami]
Handu-Up
[Handu-Up]
Harang
[Harang]
Heuk-Young
[Heuk-Young]
Hu-Ahn-So
[Hu-Ahn-So]
Kamienny Pomnik Hasuna
[Kamienny Pomnik Hasuna]
Kamienny Pomnik Seul Ronga
[Kamienny Pomnik Seul Ronga]
Kapitan
[Kapitan]
Koe-Pung
[Koe-Pung]
Kolekcjoner Ginseng
[Kolekcjoner Ginseng]
Kowal
[Kowal]
Mirine
[Mirine]
Nakajima
[Nakajima]
Niepokaźny Pieszy
[Niepokaźny Pieszy]
Octavio
[Octavio]
Pomnik Gum
[Pomnik Gum]
Pomnik Moka
[Pomnik Moka]
Pomnik Su
[Pomnik Su]
Pomnik To
[Pomnik To]
Pomnik Wha
[Pomnik Wha]
Pomnik Woela
[Pomnik Woela]
Pung-Ho
[Pung-Ho]
Rybak
[Rybak]
Seon-Hae
[Seon-Hae]
Seon-Pyeong
[Seon-Pyeong]
Soon
[Soon]
Stajenny
[Stajenny]
Stanley
[Stanley]
Stare Pudło Z Papierami
[Stare Pudło Z Papierami]
Starożytna Pieczęć
[Starożytna Pieczęć]
Starsza Pani
[Starsza Pani]
Staruszek
[Staruszek]
Strażnik Dworski
[Strażnik Dworski]
Strażnik Miejski
[Strażnik Miejski]
Strażnik Wieży Demonów
[Strażnik Wieży Demonów]
Strażnik Wsi
[Strażnik Wsi]
Taurean
[Taurean]
Teleporter
[Teleporter]
Trener Mocy
[Trener Mocy]
Uriel
[Uriel]
Wędrujący Domokrążca
[Wędrujący Domokrążca]
Wonda-Rim
[Wonda-Rim]
Yang-Shin
[Yang-Shin]
Yonah
[Yonah]
Yu-Hwan
[Yu-Hwan]
Yu-Rang
[Yu-Rang]
Zdrajca Baiso
[Zdrajca Baiso]
xxxGxxx
Wysłany: Nie 9:24, 22 Kwi 2012 Temat postu:
Przedmioty Wszystkie:
Kamienie Duszy
1
. Kamienie Duszy (skrót KD) - Kamienie, które po dodaniu do zbroi lub broni może zwiększyć jakość danego przedmiotu.
2
. Pochodzenie:
Głównym źródłem Kamieni Dusz są Metiny. KD wypadają z Metinów z przedziału Lv 25-70.
Za misję Zniszcz Metin Bitwy na Lv 14, dostajemy losowy Kamień Duszy od +0 do +2.
Z Silnej Lodowej Wiedźmy - wypada po kilka KD +4.
3
. Ilość KD w przedmiocie: - w broni na poziomie od 1 do 20 oraz zbrojach od 1 do 18, można umieścić tylko 1 Kamień Duszy.
- w broni na poziomie od 25 do 40 oraz w zbrojach od 26 do 42, można umieścić 2 Kamienie Duszy.
- w broni na poziomie 45+ oraz zbrojach na 48+ można umieścić 3 Kamienie Duszy.
- wyjątek stanowi Antyczny Dzwon na Lv 30, który posiada 3 sloty na Kamienie Dusz.
4.
Wkładanie Kamieni Dusz: Kamień do zbroi lub broni wkładamy przeciągając go na dany przedmiot. Jednak umieszczanie kamienia może się nie udać, co więcej, aby pomyślnie włożyć KD potrzeba sporo szczęścia. Po niepomyślnym umieszczaniu KD w przedmiocie pozostaje pęknięty kamień nie dający żadnego efektu, a wolne miejsce zostaje zajęte. Oczywiście tracimy bezpowrotnie Kamień Duszy.
5.
Czyszczenie pękniętych miejsc na KD w przedmiotach: Istnieją dwie metody oczyszczania spalonych slotów: - ulepszanie przedmiotu - po ulepszeniu, slot zostaje oczyszczony i możemy ponownie spróbować włożyć KD. Podczas niepomyślnego ulepszania Zwojem Błogosławieństwa slot również zostaje oczyszczony.
- za pomocą Księgi Obróbki Kamienia z Item-Shopu.
6
. Ulepszanie Kamieni Dusz: Istnieje możliwość ulepszania KD z +3 na +4 oraz z +4 na +5 jednak nie jest to jeszcze dostępne na Metin2 PL. Jednak już teraz z Silnej Lodowej Wiedźmy dropi Olejek Niebios, który będzie w przyszłości podwyższał szanse na pomyślne ulepszenie KD.
7
. Inne:
Kamienie Dusz +5 nie są dostępne na Metin2 PL.
KD +0/1/2 można wykorzystać do robienia przetopów.
Za pomocą Zwoju Kamienia Duszy możemy wyjąć już włożony w przedmiot Kamień Duszy. W przedmiocie zostaje wówczas pęknięty slot, a KD ląduje w naszym ekwipunku.
Przetopy
Mając już wydobyte w pocie czoła surowce naturalne, należy zawieźć je do gildyjnego alchemika, który gotów jest podjąć się przetopienia każdych 100 szt. rudy za drobną opłatą. Najlepiej przy tym jest korzystać z usług fachowców z danej dziedziny, czyli np. chcąc przetopić rudę ebonitu należy udać się do alchemika zajmującego się ebonitem, co zwiększa szanse na uzyskanie przetopu.
Nim będziemy mogli osadzić w ozdobie przetop i tym samym cieszyć się z dodatkowych bonusów, wpierw należy wywiercić otwory (maksymalnie mogą być 3), do czego służy Diament. Mając już gdzie, możemy spróbować wsadzić właściwy danej ozdobie przetop, co nie zawsze się udaje. Należy też pamiętać, że każdy przetop ma określony czas działania (24, 12 i 6 godzin), po upłynięciu którego bezpowrotnie znika.
Misje :
Poziom Misja Od Kogo
1 Witamy w Metin2 Strażnik Miejski
2 List od Strażnika Miejskiego Strażnik Miejski
3 Nowiny od Strażnika Miejskiego Strażnik Miejski
4 Nowy Zapach Handlarka Różności
4 Analiza Biologa 1 Biolog Chaegirab
5 Szkolenie Trener Mocy
6 Wyświadcz Kowalowi przysługę Strażnik Miejski
6 Pusta Butelka Handlarka Różności
7 Kolejna Przysługa Kowal
7 Analiza Biologa 2 Biolog Chaegirab
7 Obiad Handlarka Różności
8 Składnik na lekarstwo Baek-Go
9 Porozmawiaj ze Strażnikiem Miejskim Strażnik Miejski
9 List od Kowala Kowal
10 Znajdź muzyka Yu-Hwan Kapitan
10 Pomóż Soon Soon
10 Znajdź Soon Aranyo
10 Analiza Biologa 3 Biolog Chaegirab
11 Zamówienie na Zbroję Handlarz Zbrojami
12 Idź do Kapitana 2 Kapitan
12 Najlepsza Książka Kucharska Octavio
13 Zdobądź Futro Szarego Wilka Starsza Pani
14 Zniszcz Metin Bitwy Kapitan
15 Analiza Biologa 4 Biolog Chaegirab
15 Poszukiwanie Muzyka Yu-Hwan Kapitan
15 Ciastko Ryżowe Ah-Yu
16 Złoty Topór Kowala Kowal
16 Znajdź Szpiega Kapitan
18 Skradziona Spinka Handlarka Różności
19 Znajdź Mojego Brata Mirine
20 Zabij Mi-Jung
20 Analiza Biologa 5 Biolog Chaegirab
21 Płótno i ruda żelaza dla Handlarza Bronią Handlarz Bronią
23 Zabić Eun-Jung Strażnik Wsi
23 Zadanie od Mirine Mirine
25 Zemsta Handlarza Pierścionków Starsza Pani
25 Analiza Biologa 6 Biolog Chaegirab
25 Zadanie od Stajennego Stajenny
27 Zniszcz Metin Czerni Kapitan
27 Zadanie od Ariyoung Ariyoung
30 Badania Biologa 1 Biolog Chaegirab
30 Sekret Kamieni Metin Uriel
30 Oszczepy Ah-Yu
31 Zdobądź Kwiaty Hu-Ahn-So
32 Tajemnicza Książka 1 Uriel
32 Tajemnicza Książka 2 Yang-Shin
33 Nowa Broń Kowala Kowal
34 Nowa Zbroja Kowal
35 Złoty Topór Deokbae
36 Poszukiwanie Starszego Brata Mirine
37 Znajdź Pająka z Dzwonkiem Yu-Rang
38 Pokonaj Ezot. Fanatyków! Soon
39 Znajdź Ciastka Ryżowe Yu-Rang Yu-Rang
40 Tajemnicza Książka 3 Uriel
40 Tajemnicza Książka 4 Uriel
40 Tajemnicza Książka 5 Uriel
40 Zabij generałów Gangu Czarnego Wiatru Kapitan
40 Badania Biologa 2 Biolog Chaegirab
41 Dochodzenie Domokrążca
44 Mapa Skarbów Soon
45 Skarb Łowcy Yang-Shin
46 Pozwólmy odpocząć poległym... Trener Mocy
47 Konie mają kłopoty Yonah
47 Tajemnicza Książka 6 Uriel
47 Tajemnicza Książka 7 Uriel
47 Tajemnicza Książka 8 Uriel
48 Lekarstwo Dla Balso Zdrajca Baiso
49 Receptura Octavio Octavio
50 Tajemnicza wiadomość Kapitan
50 Tajemnicza Książka 9 Uriel
50 Tajemnicza Książka 10 Uriel
50 Tajemnicza Książka 11 Uriel
50 Badania Biologa 3 Biolog Chaegirab
51 Sekret Seledynowej Porcelany Yonah
53 Seledynowa Porcelana Yonah
55 Lekarstwo Dla Zdrajcy Zdrajca Baiso
55 Tajemnicza Książka 12 Uriel
55 Tajemnicza Książka 13 Uriel
56 Wsparcie Wojenne Kapitan
57 Zdobądź Żabie Udka Dozorca
58 Spotkaj się ze Szpiegiem Kapitan
59 Lody Bingsu Taurean
60 Tajemnicza Świątynia Soon
60 Badania Biologa 4 Biolog Chaegirab
70 Badania Biologa 5 Biolog Chaegirab
75 W Grocie Seon-Hae
75 Pamiętnik Legendy
80 Ogień i Lód Soon
80 Badania Biologa 6 Biolog Chaegirab
85 Badania Biologa 7 Biolog Chaegirab
90 Badania Biologa 8 Biolog Chaegirab
92 Badanie Seona-Pyeonga Seon-Pyeong
Polowania
Lvl Polowanie Miejsce Nagroda
2 Zabij 10 dzikich psów lub 5 głodnych wilków Pierwsze Miasto 10% Exp
Zbroja +0
3 Zabij 20 dzikich psów albo 10 głodnych wilków Pierwsze Miasto 10% Exp
hełm +0
4 Zabij 15 głodnych wilków albo 5 głodnych wilków alfa Pierwsze Miasto 10% Exp
tarcza +0
Czerwone Mikstury(S)x20
5 Zabij 10 głodnych wilków alfa albo 10 głodnych niebieskich wilków Pierwsze Miasto 10% Exp
losowe mikstury
6 Zabij 20 głodnych niebieskich wilków albo 10 głodnych dzików Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
7 Zabij 10 głodnych dzików albo 5 głodnych niebieskich alfa wilków Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
8 Zabij 20 głodnych dzików albo 10 niebieskich alfa wilków Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
9 Zabij 15 głodnych niebieskich alfa wilków albo 5 głodnych czerwonych dzików Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
10 Zabij 20 głodnych niebieskich alfa wilków albo 10 głodnych czerwonych dzików Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
11 Zabij 10 głodnych czerwonych dzików albo 5 głodnych niedźwiedzi Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
12 Zabij 15 niedźwiedzi albo 10 szarych wilków Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
13 Zabij 20 szarych wilków albo 5 niedźwiedzi grizzly Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
14 Zabij 15 niedźwiedzi grizzly albo 5 szarych alfa wilków Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
15 Zabij 20 niedźwiedzi grizzly albo 10 szarych alfa wilków Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
16 Zabij 15 szarych alfa wilków albo 5 tygrysów Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
17 Zabij 20 szarych alfa wilków albo 10 tygrysów Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
18 Zabij 20 tygrysów albo 10 czarnych niedźwiedzi Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
19 Zabij 20 czarnych niedźwiedzi albo 10 brązowych niedźwiedzi Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
20 Zabij 20 brązowych niedźwiedzi albo 15 zaprzysiężonych łuczników Pierwsze Miasto 10% Exp
losowy przedmiot
21 Zabij 20 zaprzysiężonych łuczników albo 10 białych tygrysów Pierwsze Miasto 2-10% Exp
losowy przedmiot
22 Zabij 25 białych tygrysów lub 10 zaprzysiężonych komandorów Pierwsze Miasto 2-10% Exp
losowy przedmiot
23 Zabij 20 Tchórzliwy Zaprzysiężony Komandorów albo 40 Złych Czarnych Burzliwych Żołnieży Pierwsze/Drugie Miasto 2-10% Exp
losowy przedmiot
24 Zabij 60 żołnierzy czarnego wiatru lub 80 maniaków czarnego wiatru Drugie Miasto 2-10% Exp
losowy przedmiot
25 Zabij 80 żołnierzy piechoty albo 20 Jak-To Drugie Miasto 2-10% Exp
losowy przedmiot
26 Zabij 80 dzikich sług lub 20 Gu-Ryung Drugie Miasto 2-10% Exp
losowy przedmiot
27 Zabij 30 Gu-Ryung albo 20 Dzikich Generałów Drugie Miasto 2-10% Exp
losowy przedmiot
28 Zabij 35 orków albo 30 Dzikich Generałów Drugie Miasto 2-10% Exp
losowy przedmiot
29 Zabij 40 orków albo 30 zwiadowców orków Dolina Orków 2-10% Exp
losowy przedmiot
30 Zabij 40 Elit. Orków Zwiadowców albo 30 Latające Oka Dolina Orków | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
31 Zabij 50 Duży Łysy Ork Zwiadowca albo 45 Latających Ok Dolina Orków | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
32 Zabij 50 Czarnych Łysych Orków Wojowników albo 40 Małych Podłych Pająków Dolina Orków | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
33 Zabij 35 Ezoterycznych Fanatyków albo 30 Królów skorpionów Dolina Orków | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
34 Zabij 40 Ezoterycznych Fanatyków albo 40 Królów skorpionów Dolina Orków | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
35 Zabij 40 Ezoterycznych Arahanów albo 40 Trujących Pająków Dolina Orków | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
36 Zabij 20 Wodzów Ezoterycznych Arahanów albo 20 Wężowych Mieczników Dolina Orków | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
37 Zabij 30 Boss Wojowników Arahanów albo 20 Czerwonych Pająków Dolina Orków | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
38 Zabij 40 Best. Wodz. Arachanów albo 20 Szponiastych Pająków Dolina Orków | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
39 Zabij 40 Ezot. Dręczycieli albo 30 Pająków Żołnierzy Dolina Orków | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
40 Zabij 40 Wysokich Ezot. Przywoływaczy albo 20 Silnych Zawadiaków Pustynnych Dolina Orków | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
41 Zabij 40 Złych Duchów Martewgo Ciała albo 25 Silnych Małpich Wojowników Góra Sohan | Normalny Loch Małp 2-5% Exp
losowy przedmiot
42 Zabij 30 Złych Zarażonych Psów albo 30 Silnych Małpich Wojowników Góra Sohan | Normalny Loch Małp 2-5% Exp
losowy przedmiot
43 Zabij 40 Złych Zarażonchy Psów lub 35 Małych Trujących Pająków Góra Sohan | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
44 Zabij 40 Złych Zarażonych Ludzi lub 40 Małych Trujących Pająków Góra Sohan | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
45 Zabij 40 Best. Fanatyków lub 35 Smiertelnych Trujacych Pajaków Dolina Orków | Pustynia Yongbi 2-5% Exp
losowy przedmiot
46 Zabij 30 Best. Arhanów albo 30 Silnych Małpich Generałów Ezoteryczna Wieża | Trudny Loch Małp 2-5% Exp
losowy przedmiot
47 Zabij 35 Złych Zarażonych Ludzi lub 35 Silnych Kamiennych Małp Góra Sohan | Trudny Loch Małp 2-5% Exp
losowy przedmiot
48 Zabij 40 Złych Zarażonych Mieczników lub 35 Silnych Kamiennych Małp Góra Sohan | Trudny Loch Małp 2-5% Exp
losowy przedmiot
49 Best. Wojow. Arahan lub Zły Czerw. Truj. Pająk Ezoteryczna Wieża | Loch Pająków 2-5% Exp
losowy przedmiot
50 Zabij 30 Silnych Złotych Małp lub 40 Best. Wodzów Arahanów Ezoteryczna Wieża | Trudny Loch Małp 2-5% Exp
losowy przedmiot
51 Zabij 35 Silnych Złotych Małp lub 50 Best. Śmiercionośnych Trudny Loch Małp | Ezoteryczna Wieża 2-5% Exp
losowy przedmiot
52 Zabij 45 Złych Zarażonych Mieczników lub 45 Szpon. Trujących Pająków Góra Sohan | Loch Pająków 2-5% Exp
losowy przedmiot
53 Zabij 50 Złych Zarażonych mieczników lub 50 Szpon. Trujących Pająków Dolina Orków | Loch Pająków 2-5% Exp
losowy przedmiot
54 Zabij 40 Best.Przywoływaczy lub 30 Demonich Łuczników Ezoteryczna Wieża | Wieża Demonów 2-5% Exp
losowy przedmiot
55 Zabij 40 Best. Dręczycieli albo 35 Drzewnych Żabich Żołnierzy Ezoteryczna Wieża 2-5% Exp
losowy przedmiot
56 Zabij 50 Zarażonych Mieczników albo 30 Demonich Łuczników Góra Sohan | Wieża Demonów 2-5% Exp
losowy przedmiot
57 Zabij 40 Demonich Łuczników lub 50 Złych Zarażony Łuczników Wieża Demonów | Góra Sohan 2-5% Exp
losowy przedmiot
58 Zabij 45 Złych Zarażonych Łuczników lub 40 Straszydeł Góra Sohan| Ezoteryczna Wieża 2-5% Exp
losowy przedmiot
59 Zabij 50 Straszydeł lub 45 Złych Zarażony Łuczników Ezoteryczna Wieża | Góra Sohan 2-5% Exp
losowy przedmiot
60 Zabij 45 Złych Zarażonych Przywódców lub 40 Demonich Włóczników Góra Sohan | Wieża Demonów 2-5% Exp
losowy przedmiot
61 Zabij 55 Demoni Szaman albo 60 Mały Trujący Pająk Wieża Demonów | Loch Pająków v2 2-4% Exp
yang
62 Zabij 45 Ropuszy Generał albo 55 Best. Człowiek Skorpion 2-4% Exp
yang
63 Zabij 50 Ropuszy Generał albo 45 Zaczarowany Lód 2-4% Exp
yang
64 Zabij 50 Śmiert. Trujący Pająk v2 albo 45 Lodowy Wieloryb Zab. 2-4% Exp
yang
65 Zabij 40 Lodowy Lew albo 40 Czerw. Śmier. Truj. Paj. v2 2-4% Exp
yang
66 Zabij 50 Duch Drzewa albo 45 Lodowy Człowiek 2-4% Exp
yang
67 Zabij 55 Duch Drzewa albo 50 Lodowy Człowiek 2-4% Exp
yang
68 Zabij 50 Yeti albo 50 Podły Demoni Żołnierz 2-4% Exp
yang
69 Zabij 45 Lodowy Golem albo 50 Podły Demoni Żołnierz 2-4% Exp
yang
70 Zabij 55 Duch Pniaka albo 55 Sługa Walczącego Tygrysa 2-4% Exp
yang
71 Zabij 55 Driada albo 55 Ognisty Duch 2-4% Exp
yang
72 Zabij 60 Driada albo 60 Ognisty Duch 2-4% Exp
yang
73 Zabij 55 Duch Wierzby albo 55 Podły Demoni Włócznik 2-4% Exp
yang
74 Zabij 50 Złe Drzewo albo 55 Podły Demoni Włócznik 2-4% Exp
yang
75 Zabij 50 Płomień albo 50 Podły Demoni Szaman 2-4% Exp
yang
76 Zabij 45 Ognisty Wojownik albo 50 Duch Żalu 2-4% Exp
yang
77 Zabij 50 Czerw. Duch Drzewa 50 Duchowy Mistrz Miecza 2-4% Exp
yang
78 Zabij 50 Nieśm. Duch albo 55 Brutalny Duch Chaosu 2-4% Exp
yang
79 Zabij 50 Brutalna Latająca Czaszka albo 50 Nieśm. Duch 2-4% Exp
yang
80 Zabij 50 Demoniczna Bestia albo 55 Czerw. Duch Pniaka 2-4% Exp
yang
Misje Biologa
1. Misja na poziom 30
10 Zębów Orka
Zęby Orka wypadają ze wszystkich Czarnych Orków w Smoczej Dolinie.
Do ukończenia zadania potrzebny jest Kamień Duszy Jinunggyi. Wypada on ze wszystkich Czarnych Orków.
Nagroda:
+10 pkt do szybkości poruszania się (na stałe)
Pierścień Doświadczenia na 30 minut
Uwaga! Podczas rozmowy z Biologiem w ekwipunku powinien znajdować się tylko 1 ząb! Kiedy będzie ich więcej Biolog weźmie wszystkie i potraktuje jako jeden.
2. Misja na poziom 40
15 Ksiąg Klątw
Księgi wypadają z Ezoterycznych Przywoływaczy i Ezoterycznych Dręczycieli w Smoczej Dolinie.
Do ukończenia zadania potrzebny jest Świątynny Kamień Duszy. Wypada on ze wszystkich ezoteryków.
Nagroda:
+5 pkt do szybkości ataku (na stałe)
Ebonitowa Szkatułka
3. Misja na poziom 50
15 Pamiątek po Demonie
Pamiątki po demonie wypadają z potworów w Wieży Demonów.
Do ukończenia zadania potrzebny jest Kamień Duszy Sagyi. Wypada on ze wszystkich rodzajów demonów.
Nagroda:
+60 pkt do obrony (na stałe)
Złota Ebonitowa Szkatułka
4. Misja na poziom 60
20 Matowych Lodów
Matowe Lody wypadają z Lodowych Golemów na górze Sohan oraz Podziemnych Lodowych Golemów w Grocie Wygnańców.
Do ukończenia zadania potrzebny jest Kamień Duszy Aurtumryu. Wypada on ze wszystkich lodowych potworów na Górze Sohan.
Nagroda:
+50 pkt do wartości ataku (na stałe)
Żółta Ebonitowa Szkatułka
5. Misja na poziom 70
25 Konarów Zelkova
Konary Zelkova wypadają z Ducha Pniaka i Czerwonego Ducha Pniaka w Lesie.
Do ukończenia zadania potrzebny jest Kamień Duszy Gyimok. Wypada on ze wszystkich potworów w Czerwonym Lesie.
Nagroda:
+11 pkt do szybkości poruszania się (na stałe)
+10% odporności na pół-ludzi (na stałe)
Zielona Ebonitowa Szkatułka
6. Misja na poziom 80
30 Certyfikatów Tugyis
Certyfikaty Tugyi wypadają ze wszystkich potworów na Wężowym Polu i w Osadzie Tysięczniaków.
Do ukończenia zadania potrzebny jest Kamień Duszy Tugyi. Wypada on ze wszystkich potworów na Weżowym Polu oraz Osiadzie Tysięczniaków.
Nagroda:
+10% do wartości ataku (na stałe)
+5% do szybkości ataku (na stałe)
Niebieska Ebonitowa Szkatułka
7. Misja na poziom 85
40 Czerw. Konarów Duchodrzewa
Konary wypadają ze wszystkich potworów w Czerwonym Lesie.
Do ukończenia zadania potrzebny jest Kamień Duszy lasu. Wypada on również ze wszystkich potworów w Czerwonym Lesie.
Nagroda:
+10% odporność na ludzi (na stałe)
8. Misja na poziom 90
50 Notatek Przywódcy
Notatki Przywódcy wypadają z bossów.
UWAGA Podczas robienia misji po zabiciu Elit.Króla Demonów nie pojawia się kowal.
Nagroda:
+10% odporność na ludzi (na stałe)
Coś o Gildii :
Gildia
W Metinie mamy możliwość założenia Gildii, jest to możliwe po osiągnięciu 40lvl. Gildia jest stowarzyszeniem graczy, przeważnie pomagających sobie w grze. Gildie można założyć u Strażnika Wioski, a potrzebne jest nam do tego 200 000 yang (200k). Następnie wybieramy nazwę Gildii. Jeżeli nazwa nie została jeszcze przyznana i inne warunki są spełnione, to zostanie otwarta natychmiast. Nazwa może mieć max. 12 znaków.
Logo Gildi
Każda Gildia może mieć swoje logo, jest to mało obrazek o wielkości 16x12px. W grze mamy 99 gotowych obrazków do wyboru, jednak jeśli żadne z dostępnych nie będzie wam pasowało, możecie zrobić swoje własne logo. Musi mieć ono wielkość 16x12px i być zapisane w formacie .jpg lub .bmp, trzeba je wkleić do folderu z Metinem, a dokładnie do folderu o nazwie ''upload''.
Informacje Gildi
Jest to Główne Menu Gildi, w którym widzimy liczbe członków, poziom Gildi, średni Poziom Członków, obecne Wojny, i inne. Możemy tu wpłacić PD (exp) na Gildie, aby zwiększyć jej poziom. W następnych przedziałach mamy: wiadomości (sama nazwa mówi za siebie, możemy tu pisać wiadomości do całej Gildi), Członkowie Gildi (możemy zobaczyć tam członków gildi, ich poziomy, profesje i ich Rangi w Gildi), Umiejętności i Rangi Członków (tu możemy zrobić rangi dla członków i zdecydować o tym jakie będą mieli dostępne opcje w Gildi).
Umiejętności Gildi
Gildia ma również swoje umiejętności, które można wykorzystywać podczas wojny. Umiejętności te może wykorzystywać tylko Przywódca Gildi w przeciwnym razie nie będą działać. Gildia ma 7 umiejętności, można je szkolić po przez zdobywanie leweli gildi i dodawanie punktów do wybranych umiejętności.
Foto Nazwa Opis
Krew Boga Smoków Zwiększa Max. PŻ
Błogosławieństwo Boga Smoków Zwiększa Max. PE
Święta Zbroja Zwiększa Obrone
Akceleracja Zwiększa szybkość Ataku i Ruchu
Furia Boga Smoków Zwiększa szansę na Krytyczne Uderzenie
Smocze Życzenie Zmniejsza czas regeneracji Umiejętności
Poziomy Gildi
Poziom Gildi Wymagane PD Liczba Członków
1 600.000 32
2 1.800.000 34
3 3.600.000 36
4 6.400.000 38
5 9.400.000 40
6 13.000.000 42
7 17.200.000 44
8 22.000.000 46
9 27.400.000 48
10 33.400.000 50
11 40.000.000 52
12 60.000.000 54
13 84.000.000 56
14 112.000.000 58
15 144.000.000 60
16 180.000.000 62
17 260.000.000 64
18 320.000.000 66
19 400.000.000 68
20 500.000.000 70
Wojny
Jedna z najciekawszych rozrywek w Metinie, wojny Gildii. Są to pasjonujące walki Gildii o punkty w rankingu i prestiż na Serwerze. Mamy trzy rodzaje wojen: w Terenie, na Flagi i najciekawsza na Arenie. Wojnę wypowiedzieć może Założyciel Gildii, poprzez wpisanie nazwy Gildii, z którą chce wojnę w Informacjach o Gildii, w okienku Wyzwij. Aby doszło do wojny założyciel wyzwanej Gildii musi być w grze i jeśli przyjmie wyzwanie, to po kilku minutach rozpocznie się wojna,
Rodzje Wojen
Na Arenie
Kiedy wojna zostanie przyjęta, każdy członek otrzymuje informacje czy chce przyłączyć się do wojny. Jeśli odpowie "Tak", zostanie automatycznie teleportowany na Arenę. Zwycięzcą zostaje zespół, który jako pierwszy zabije 100 przeciwników.
W Polu
Po przyjęciu wojny członkowie Gildii mogą atakować przeciwników, bez względu gdzie są (z wyjątkiem stref). Wygrywa Gildia, która w ciągu 30 minut, zabije większą ilość przeciwników.
Na Flagi
Po rozpoczęciu wojny, pojawi się pytanie, czy chce przystąpić do niej przystąpić. Gdy odpowiesz ''Tak'', zostaniesz automatycznie prze kierowany na specjalną Arenę. Ta specyficzna wojna działa na zasadzie przejmowania Flag. Każda drużyna musi przejmować flagi przeciwnika i przenosić je do własnej Bazy. Jeśli Flaga zostanie przeniesiona zdobywacie punkt.
Ziemia Gildi
Wymagany poziom Gildii 10, potrzebne materiały: 40-70kk yang. To są wymagania, aby móc kupić Ziemię dla Gildii. Można ją kupić wokół pierwszego miasta, na mapie pokazane są flagi, które po najechaniu na nie pokazują nazwę gildii do której należy dany obszar, jeśli dany obszar nie jest zajęty możesz go kupić. Do wyboru masz dwie wielkości ziemi, mniejsza kosztuje 40kk, a większa 70kk yang.
Budynki
Zamek
Jest to podstawowy budynek, bez niego nie można zbudować nic innego.
Materiały Ilość
Yang 20kk
Kamień Fundacyjny 20x
Pień 30x
Dykta 25x
Brońmistrz
Broń ma 10% wiecej szansy na pomyślne ulepszenie.
Materiały Ilość
Yang 20kk
Kamień Fundacyjny 20x
Pień 30x
Dykta 25x
Płatnerz
Zbroje, tarcze i hełmy mają 10% wiecej szansy na pomyślne ulepszenie.
Materiały Ilość
Yang 20kk
Kamień Fundacyjny 20x
Pień 30x
Dykta 25x
Jubiler
Buty, kolczyki, naszyjniki i bransoletki mają 10% wiecej szansy na pomyślne ulepszenie.
Materiały Ilość
Yang 20kk
Kamień Fundacyjny 20x
Pień 30x
Dykta 25x
Alchemik
Przetapia rudy
Materiały Ilość
Yang 20kk
Kamień Fundacyjny 15x
Pień 20x
Dykta 25x
Ołtarz Mocy
Zwiększa maksymalną ilość członków Gildii.
Materiały Ilość
Yang 20kk
Kamień Fundacyjny 15x
Pień 20x
Dykta 25x
Logo Gildi
Przedstawia logo Gildi.
Materiały Ilość
Yang 3kk
Pień 5x
Dykta 5x
Kamienie
Można nimi upiększyć, albo ogrodzić obszar gildi.
Materiały Ilość
Yang 300k
Kamień Fundacyjny 5-9x
Drzewa
Można nimi upiększyć, albo ogrodzić obszar gildi.
Materiały Ilość
Yang 2kk
Pień 5-9x
Piekielne Katakumby
To są potwory Piekielnych Katakumb :
° Poziom 1 °
Piekielna Meduza
Piekielny Oficer
Piekielny Pies
Piekielny Stróż
Zombie
° Poziom 2 °
Dwugłowy Strzelec
Piekielny Kleszcz
Piekielny Oficer
Piekielny Pies
Piekielny Stróż
Zombie
° Poziom 3 °
Metin Odwetu
Piekielny Kleszcz
Piekielny Włócznik
Piekielny Wojownik
Zły Piekielny Wojownik
Zły Piekielny Włócznik
° Poziom 4 °
Piekielny Kapłan
Piekielny Kleszcz
Piekielny Major
Piekielny Rzeźnik
Piekielny Włócznik
Zły Piekielny Kapłan
Zły Piekielny Major
Zły Piekielny Rzeźnik
Zły Piekielny Włócznik
° Poziom 5 °
Piekielny Generał
Piekielny Kapłan
Piekielny Kleszcz
Piekielny Major
Piekielny Rzeźnik
Piekielny Włócznik
Tartar (BOSS)
Zły Piekielny Generał
Zły Piekielny Kapłan
Zły Piekielny Major
Zły Piekielny Rzeźnik
Zły Piekielny Włócznik
° Poziom 6 °
Charon
Ereb (BOSS)
Piekielny Generał
Piekielny Kapłan
Piekielny Kleszcz
Piekielny Major
Piekielny Rzeźnik
Piekielny Włócznik
Zły Piekielny Generał
Zły Piekielny Kapłan
Zły Piekielny Major
Zły Piekielny Rzeźnik
Zły Piekielny Włócznik
° Poziom 7 °
Azrael
Motłoch Azraela (BOSS)
Ilość zdobywanego doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 14 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 170% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 13 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 165% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 12 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 160% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 11 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 155% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 10 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 150% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 9 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 145% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 8 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 140% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 7 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 135% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 6 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 130% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 5 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 125% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 4 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 120% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 3 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 115% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 2 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 110% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 1 lvl większy od naszej postaci - Otrzymujemy 105% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma lvl równy naszej postaci - Otrzymujemy 100% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 1 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 100% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 2 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 98% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 3 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 96% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 4 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 94% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 5 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 92% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 6 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 90% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 7 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 85% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 8 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 80% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 9 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 75% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 10 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 50% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 11 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 30% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 12 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 20% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 13 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 10% doświadczenia
Kiedy przeciwnik ma o 14 lvl mniej od naszej postaci - Otrzymujemy 0-1% doświadczenia
I
Tabela Doświadczenia
Lvl EXP
1 300
2 800
3 1.500
4 2.500
5 4.300
6 7.200
7 11.000
8 17.000
9 24.000
10 33.000
11 43.000
12 58.000
13 76.000
14 100.000
15 130.000
16 169.000
17 219.000
18 283.000
19 365.000
20 472.000
21 610.000
22 705.000
23 813.000
24 937.000
25 1.077.000
Lvl EXP
26 1.237.000
27 1.418.000
28 1.624.000
29 1.857.000
30 2.122.000
31 2.421.000
32 2.761.000
33 3.145.000
34 3.580.000
35 4.073.000
36 4.632.000
37 5.194.000
38 5.717.000
39 6.264.000
40 6.837.000
41 7.600.000
42 8.274.000
43 8.990.000
44 9.753.000
45 10.560.000
46 11.410.000
47 12.320.000
48 13.270.000
49 14.280.000
50 15.340.000
Lvl EXP
51 16.870.000
52 18.960.000
53 19.980.000
54 21.420.000
55 22.930.000
56 24.580.000
57 26.200.000
58 27.960.000
59 29.800.000
60 32.780.000
61 36.060.000
62 39.670.000
63 43.640.000
64 48.000.000
65 52.800.000
66 58.080.000
67 63.890.000
68 70.280.000
69 77.310.000
70 85.040.000
71 93.540.000
72 102.900.000
73 113.500.000
74 121.000.000
75 137.000.000
Lvl EXP
76 150.700.000
77 165.700.000
78 236.990.000
79 260.650.000
80 286.780.000
81 315.000.000
82 346.970.000
83 381.680.000
84 419.770.000
85 461.760.000
86 508.040.000
87 558.740.000
88 614.640.000
89 676.130.000
90 743.730.000
91 1.041.222.000
92 1.145.344.200
93 1.259.878.620
94 1.385.866.482
95 1.524.453.130
96 1.676.898.443
97 1.844.588.288
98 2.029.047.116
99 MAX
--- ---
Link
http://nasz-metin.pl/tabela-doswiadczenia.htm
Link
http://wiki.metin2.pl/index.php/
Link
http://www.metin2.pl/
xxxGxxx
Wysłany: Nie 15:25, 15 Kwi 2012 Temat postu:
Wojownik Umiejętnosci:
Wojownik Body
http://wiki.metin2.pl/images/5/56/Aura_Miecza_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/8/8d/Berserk_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/6/6e/Szar%C5%BCa_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/thumb/4/40/Wir_Miecza_w_akcji.jpg/750px-Wir_Miecza_w_akcji.jpg
Wojownik Mental
http://wiki.metin2.pl/images/a/ab/Walni%C4%99cie_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/a/aa/Uderzenie_Miecza_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/thumb/4/41/T%C4%85pni%C4%99cie_w_akcji.jpg/750px-T%C4%85pni%C4%99cie_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/d/d0/Silne_Cia%C5%82o_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/thumb/1/1f/Duchowe_Uderzenie_w_akcji.jpg/750px-Duchowe_Uderzenie_w_akcji.jpg
Sura Umiejętności:
Sura Weapon
http://wiki.metin2.pl/images/f/f6/Czarowane_Ostrze_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/0/04/Czarowana_Zbroja_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/d/d8/Rozproszenie_Magii_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/1/1e/Smoczy_Wir_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/3/35/Strach_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/8/8f/Uderzenie_Palcem_w_akcji.jpg
Sura Black Magic
http://wiki.metin2.pl/images/c/c5/Ognisty_Duch_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/thumb/c/cd/Ogniste_Uderzenie_w_akcji.jpg/750px-Ogniste_Uderzenie_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/4/48/Mroczny_Kamie%C5%84_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/4/44/Mroczne_Uderzenie_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/4/44/Mroczna_Ochrona_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/8/8b/Duchowy_Cios_w_akcji.jpg
Ninja Umiejętności:
Ninja Dagger
http://wiki.metin2.pl/images/c/c4/Krycie_Si%C4%99_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/thumb/9/9a/Skill_szybki_atak.jpg/750px-Skill_szybki_atak.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/thumb/6/63/Truj%C4%85ca_Chmura_w_akcji.jpg/750px-Truj%C4%85ca_Chmura_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/2/20/Umiej_wir_sztyl2.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/thumb/c/cc/Zasadzka_w_akcji.jpg/750px-Zasadzka_w_akcji.jpg
Ninja Archerr
http://wiki.metin2.pl/images/c/cf/Truj%C4%85ca_Strza%C5%82a2.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/3/39/Powtarzalny_Strza%C5%82_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/4/49/Ognista_Strza%C5%82a_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/c/c0/Deszcz_Strza%C5%82_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/b/b2/Bezszelestny_Ch%C3%B3d_w_akcji.jpg
Szaman Umiejętności:
Szaman Smok
http://wiki.metin2.pl/images/c/c4/B%C5%82ogos%C5%82awie%C5%84stwo_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/2/27/Lataj%C4%85cy_Talizman_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/a/a3/Odbicie_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/6/68/Pomoc_Smoka_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/0/02/Smoczy_Skowyt_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/2/21/Strzelaj%C4%85cy_Smok_w_akcji.jpg
Szaman Heller
http://wiki.metin2.pl/images/4/4f/Zwinka.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/7/73/Atak.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/d/df/Rzut_Piorunem_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/thumb/9/92/Przywo%C5%82anie_B%C5%82yskawicy_w_akcji.jpg/750px-Przywo%C5%82anie_B%C5%82yskawicy_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/8/82/Leczenie_w_akcji.jpg
http://wiki.metin2.pl/images/2/29/Burzowy_Szpon_w_akcji.jpg
Przepraszam że spamuje ale trudno jest umieścić tyle info w jednym poście.
xxxGxxx
Wysłany: Nie 12:50, 15 Kwi 2012 Temat postu:
Inny rodzaj zwierząt to konie nie za sms-y albo za pieniądze są za darmo (musisz wykonać misję).
Informacje ogólne
Oswajanie konia
Instr Oswajania Konia.
Czytając Instrukcję Oswajania Konia możemy zwiększyć naszą szanse na pomyślne przywołanie konia:
Poziom 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przywołanie 0% 15% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100%
Zwykły koń
Jeśli masz poziom około 25, powinieneś iść do Łatwego Lochu Małp i spróbować zdobyć Medal Konny. Wylatuje on ze wszystkich tamtejszych małp, lecz najlepszymi kandydatami na wydropienie Medalu są Słabe Małpie Miotacze. Gdy medal już wypadnie, możesz pójść do Stajennego aby otrzymać Quest. Klikasz na opcję informacje o koniach, po czym Stajenny pyta cię, czy chciałbyś posiadać konia. Przytakując, otrzymujesz misję, polegającą na zabiciu 20 dzikich łuczników, w ciągu 30 minut. Po rozpoczęciu misji nie trać po drodze za dużo czasu, powinieneś znać dobrze trasę i szybko dojść do miejsca, gdzie się te moby respią. Zadanie jest prostsze, gdy ktoś nam pomaga, zabijając potwory towarzyszące łucznikom. Droga będzie krótsza, jeśli zacznie się od Stajennego w m2. Twoi sojusznicy mogą również zaatakować grupy, które należy zniszczyć, by zakończyć zadanie, następnie przyciągając ją do Ciebie. Tak więc istnieją wystarczające sposoby, które mogą pomóc przed rozpoczęciem i w trakcie poszukiwania, które mają na celu usunięcie innych grup w tej okolicy w celu zapewnienia respu. Dobrze, gdy koledzy to dla ciebie robią.
Jest również bardzo dobrze, gdy znajdziesz Metina Zazdrości, ponieważ będą przywoływać się łucznicy do misji.
Jak zrobiłeś zadanie, wróć do Stajennego i poinformuj go o tym. Twój poziom konia wzrośnie o 1, kiedy Stajenny wykona Zdjęcia Konia, co zajmie mu dość sporą ilość czasu, dlatego też, masz się pojawić u niego po 12 godzinach. Wtedy da Ci on ten przedmiot, prosząc o zapłatę, wynoszącą 100.000 Yang. Zdjęcie Konia jest niezbędne do przywołania konia. Niestety, szansa na wykonanie tej czynności jest mała, tylko 10%, tak więc - cierpliowści.
[/b]Koń bojowy[/b]
Quest na konia bojowego możesz rozpocząć bezpośrednio po wykonaniu misji na 10 lv konia. Jedynie wymaga się 35 poziomu postaci.
Aby ukończyć misję, musisz zabić 100 Wężowych Łuczników lub Łuczników Skorpiona w ciągu 30 minut. Możemy zabijać te i te potwory.
Nie da się ukryć, że misja jest trudna i ciężko będzie zrobić ją samemu. Misję można robić w z pomocą innych graczy. Musisz być jednak przywódcą grupy, aby moby były zaliczane. Najlepiej, jak osoby pomagające podczas rozpoczęcia misji, znajdowały się na Pustyni. Jeśli nie możesz znaleźć mobów z questa, zabij obojętnie jakie potwory, by potrzebne do zadania, odrodziły się. Jeśli boisz się, że Twoje pt nie ukończy misji, niech gracze z pt znajdą łuczników i zabiją ich od razu po wystartowaniu Questa.
Kiedy ukończysz misje, idź do Stajennego i powiadom go o tym. Powie Tobie on, iż Księga Opancerzonego Konia będzie gotowa dopiero jutro. Następnego dnia udaj się do niego, sprzeda Ci on księgę niezbędną do przywołania konia bojowego za 500.000 Yang. Przedmiot ten działa tak samo jak obrazek konia - kliknięcie prawym klawiszem przywołuje konia.
Koń Militarny
Misje na Konia Militarnego można rozpocząć bezpośrednio po osiągnięciu 20 poziomu konia oraz 50 levla postaci.
Należy w sumie zabić 300 demonich łuczników 30 minut. Zadanie można wykonywać w grupie, lecz trzeba być jej liderem, w przeciwnym razie zabite potwory nie zostaną zaliczone. Najlepiej by członkowie grupy wcześniej pojechali do Wieży Demonów (DT), by sprawdzić, czy wykonanie misji jest możliwe.
Gdy wykonasz misje, udaj się do Stajennego, by powiadomić go o swoich wynikach. Następnie musisz poczekać mniej więcej dobę do czasu, aż stajenny wytworzy Księgę Militarnego Konia. Służy ona do przywołania konia militarnego.
Koń bojowy
Do wbicia kolejnych poziomów konia bojowego trzeba zabić potwory tj.:
Lvl 12: Zabij 5 Bo - Występowanie: M2.
Lvl 13: Zabij 5 Chuong'ów - Występowanie: M2.
Lvl 14: Zabij 10 Elitarnych Orków Generałów - Występowanie: Dolina Seungryong.
Lvl 15: Zabij 10 Czarnych Orków - Występowanie: Dolina Seungryong.
Lvl 16: Zabij 10 Ezoterycznych Dręczycieli - Występowanie: Dolina Seungryong.
Lvl 17: Zabij 10 Szpon. Trujący Pająk - Występowanie: Kuahklo Dong.
Lvl 18: Zabij 20 Pustynnych Zawadiaków - Występowanie: Pustynia Yongbi.
Lvl 19: Zabij 10 Lodowych Golemów - Występowanie: Góra Sohan.
Lvl 20: Zabij 20 Walczących Tygrysów - Występowanie: Doyyumhwaji.
Powyższe zadania musimy robić samemu, nie schodząc z konia. Istnieje kilka sposobów, aby zakończyć misję.
1. Jeśli mamy lvl podobny lub wyższy od potwora, możesz pomóc sobie sposobem, by go otruć. Oczywiście potrzebujemy do tego odpowiedniego ekwipunku: szansa na otrucie.
2. Jeśli w grupce, w której jest ten potwór są bardzo ciężkie do utrzymania potwory. możesz poprosić gracza o wyższym poziomie, żeby wziął tę grupkę, zniszczył uciążliwe moby i zostawił nam potwory potrzebnego do zabicia.
3. Istnieje również sposób dla małżeństw. Małżonek teleportuje się do drugiego, który wykonuje misję, bije uciążliwe potwory bądź może pomóc, teleportując się przed śmiercią potwora i go dobijając.
xxxGxxx
Wysłany: Nie 12:44, 15 Kwi 2012 Temat postu:
Też wierzchowce dodatkowe za SM(Smocze Monety) które kupuje się za prawdziwe pieniądze.Lub za sms-y.
Ogólnie
Wierzchowca można mieć od Lv 75 (lub inny lv, jeśli jest to Specjalny Wierzchowiec) i jest podobny do jazdy koniem. Mają one tą zaletę, że można używa skille konne militara i oferują dodatkową ilość punktów do obrony i siły. Może być używany tylko przez 5 minut. Gdy czas upłynie, zwierzę zniknie (jest prawy przycisk myszy na wierzchowcu -> "zsiądź", aby znikł wierzchowiec).
Oprócz zwykłych Wierzchowców są jeszcze Specjalne Wierzchowce, które różnią się czasem trwania, bonami i wyglądem. Na Metin2 PL pojawiły się na razie Biały Lew, Dzik Wojenny, Wilk Wojenny, Tygrys Bengalski, Szarż. Tygrys., Waleczny Lew. oraz Renifer Rudolf.
xxxGxxx
Wysłany: Nie 12:39, 15 Kwi 2012 Temat postu:
Oto metin2 i gildia jak wy to mówicie klan
Informacje
Gildię można założyć po osiągnięciu 40 poziomu postaci. Opłata za założenie gildii wynosi 200.000 Yang u Strażnika Wsi.
Nie ma minimalnej liczby członków wymaganej do założenia gildii.
Żeby gildia mogła wypowiadać wojny musi być w niej min. 8 osób.
Maksymalny poziom gildii wynosi 20.
Informacje dodatkowe:
Umiejętności gildyjnych można używać jedynie podczas wojen gildii.
Maksymalny poziom rozwinięcia skill'a gildyjnego to 7.
Punkty na rozwijanie umiejętności gildii przyznawane są za wbijanie poziomów gildii. Jeden poziom = jeden pkt do rozwinięcia skill'a gildyjnego.
Pierwszy punkt do rozdania gildia otrzymuje na 2 poziomie gildii.
TYLKO
lider gildii może rozdawać punkty umiejętności gildyjnych.
Użycie skill'a gildyjnego powoduje zużycie pewnej ilości punktów smoka (2). Aby z regenerować owe punkty należy kliknąć na pole Regeneracja (3). Odnowienie jednego punktu to koszt 100 Yang. Zregenerować ilość punktów smoka może każdy członek gildii w dowolnym czasie.
Umiejętnością którą zazwyczaj lider rozwija na samym początku jest Furia Boga Smoków, na najwyższym poziomie czyli 7 zwiększa ona szanse na cios krytyczny aż o 50% !
Większość umiejętności na poziomie 7 zwiększa daną wartość o około ~50%.
Typy wojen
Pole Bitwy - Wojna Trwająca 30min na normalnej mapie gry.
Teatr Wojny - Przenosi nas na specjalną arenę (Wojna toczy się do 100 pkt.)
UWAGA: Jeżeli nie będzie żadnego gracza z jednej gildii zostaje przyznany walkower.
Flagi - W tej wojnie musisz przenieść flagę z bazy przeciwnika do swojej.
lolekPOL
Wysłany: Czw 9:37, 30 Lip 2009 Temat postu:
metin nie jest zły xD
Cliverek
Wysłany: Sob 10:32, 07 Mar 2009 Temat postu:
Można Mięc Smoki -_-
Gość
Wysłany: Czw 16:17, 05 Mar 2009 Temat postu:
JA W NIĄ GRAM 41LVL WÓJ I W TEJ GRZE NIE MA KLANÓW TYLKO GILDIE I SMOKÓW TEŻ MIEĆ NIE MOŻNA A KONIE SA MAM BOJOWCA !!!!!!!!!!
Cliverek
Wysłany: Sob 10:35, 28 Lut 2009 Temat postu:
Ta jasne -_- a ktorym servie?
olek19991exd
Wysłany: Sob 9:35, 28 Lut 2009 Temat postu:
wiem gram w nią mam lvl 80 wojownikiem
Cliverek
Wysłany: Sob 9:22, 21 Lut 2009 Temat postu:
xD
Forum Sherwood.ocom.pl Strona Główna
»
MMORPG
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Świat Gry
----------------
Małe błędy w grze, wielka zabawa!
O graczach
Wasza gra
Legendy Sherwood
Hacki
Sherwood Classic
Od strony technicznej...
----------------
Ahh ten Shocwave:/
Problemy s grą
Nowicjusz
----------------
Pytajnik
Oco biega w grze?
Klany
Klany
----------------
Nabór do klanów
Oferty
Zareklamuj swój klan!
Wojny klanów
Off topic
----------------
Music
MMORPG
Hydepark
Wysypisko
----------------
Posty bez sensu
Różne
----------------
Shoutbox
SherPod
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin